TV-aksjonen 23. oktober 2022

TV-aksjonen NRK 2022 går til Leger Uten Grenser sitt arbeid for å gje livreddande medisinar til menneske som treng det mest. Saman reddar vi liv!

TV-aksjon 2022 - Illustrasjonsbilde - Klikk for stort bileteTV-aksjon 2022 - Illustrasjonsbilde

Dei innsamla midlane frå årets TV-aksjon skal bidra til å forebygge epidemiar og behandle kjente og ukjente sjukdommar i fire land: Bangladesh, Den sentralafrikanske republikk, Den demokratiske republikken Kongo og Sierra Leone.

Leger uten grenser skal gje vaksiner, tilgang til livreddande medisinar og helsehjelp. I samarbeid med forskingsorganisasjonen DNDi skal delar av TV-aksjonsmidlane også brukast til å utvikle medisinar mot gløymde, dødelege sjukdommar.

100 000 bøssebærarar bankar på 2,5 millionar dører på aksjonsdagen.

Vi treng bøssebærarar i alle bygdene - bli med på dugnaden du også!

Meld deg som bøssebærar her

eller ta kontakt med Karianne Austnes eller Ingrid Skjegstad.

Men ønske om ein god TV-aksjon!

TV-aksjonen i Vestnes kommune;
Randi Bergundhaugen, ordførar
Ingrid Skjegstad, kulturrådgjevar
Karianne Austnes, dagleg leiar Vestnes Frivilligsentral.

Les meir om årets TV-aksjon